Urdu Poetry on Terrosit Attack on Mumbai





میری مِٹی خراب مت کر نا !

!اقبال نیازی (ممبئی)

(ممبی پر دہشت گروں کا حملہ ایک ایسا واقعہ ہےجس نےہر کسی کو دہلا دیا اور ہرذی فہم شخص نےاس کی مزمت کی۔معروف نوجوان ڈرامہ نگار اقبال نیازی نےاس واقعہ کےخلاف دو خوبصورت پر اثر نظموں کی شکل میں اپنا احتجاج درج کیا، آپکےلیےپیش ہیں وہ نظمیں۔۔ایم مبین)

یہ تم نےاِن کی لا شیں میرےمردہ جسم کےبرابر کیوں رکھ دیں

؟ نہیں نہیںانہیں میرےساتھ مت دفنانااِن کی لا شوں کو اُن کےملکوں میں بھجوانا،میری زمین کی کوکھ کو نا پاک مت کرنا ۔۔میری مٹی خراب مت کرنایہ کون لوگ تھے۔۔جو میرا نام لےکر آئےتھی!یہ کیسےدرندےتھےجو میرا لباس میرا حلیہ بنا کر آئےتھی؟یہ کون تھے۔۔جو میرےمذہب کا نام لےکردہشت کا چولا پہن کر آئےتھی۔۔نہیں !یہ مجھ میں سےہر گز نہیں تھی۔۔نام اِن کےبھلےمیرےنام جیسےہوںاِن کےچہرےمگر بھیانک تھیاِن کی رُوحیں اذیّت ناک تھیں انھیں سمندروں میں بہا دینا ۔۔یا چاہےجو کرنا انہیں میرےساتھ مت دفنانا انہیں میری زمیں مت دینا میں نےمرنےسےپہلےچیخیں سنی تھیں معصوموں کیمیں نےلہولہان روحوں کےقطرےاپنےہاتھوں سےچھوئےتھیمیں نےدم توڑتی اُمیدوں آہوں کی کر چیاں سمیٹیں اور مظلوم جسموں کےچیٹھرےبٹورےتھی۔۔ہمیشہ کےلیےبند ہو نےسےپہلے۔۔میری آنکھوں نیاُن کےہو نٹوں پر زہر آگیں مسکراہٹ دیکھی تھی!آنکھوں میں سفاک سائےدیکھےتھے آگ اگلتےان کےبےرحم ہاتھوں کو دیکھا تھااور جب یہ سب مارےگئےتو ان کی لا شوں کو گدھوں سےنچوانالیکن انھیں میرےسا تھ نہ دفنانا میری مٹی خراب مت کرنااگر یہ سمائےیہاں اس زمین میں تو اس زمین پر نئےفتنےہر بار جنمیں گےاگر ان بد روح جسموں کو یہاں کی مٹی ملی تو زمیں کی کو کھ جل جائےگی۔۔دھماکےاور گو نجیں گی!وہ اس دھرتی کو روندیں خون کی ندیا ں بہائیں خاک کو رنگ دیں اور انہیں مرنےکےبعداسی دگرتی کی گود سلا یا جائییہ حق ان کو دیا کس نی؟مجھےشرمندہ مت کرنا۔۔انہیں مرےساتھ مت دفنانامیری مٹی خراب مت کرنا اگر تم نےکیا ایساتو میں تڑپتا رہوں گابےچین رہوں گاقبر کےگھور اندھیروں میں میری رُوح جھلسےگیمیں خود کو مجرم ہی سمجھوں گا۔۔سنو !ایسا نہ کرنا قبر کھودی ہیں جو تم نیتو اس میں میری بیوی کیآہیں ،سسکیاں۔۔میرےبچوں کےنا مکمل خواب اُمیدیںمیری بوڑھی ماں کی حسرتیں، دعائیںسب ایک ساتھ دفنا دینا۔۔مجھےمنظور ہےیہ سب!!لیکن اِن کو میرےساتھ نہ کرناان کو ہوا میں لےجا کر کہیں تحلیل کر دینالیکن میرےساتھ مت دفنانا۔۔میری مٹی خراب مت کرناانہیں تو بھیج دو ان کےملکوں کو۔۔جہاں سےآئےتھےیہ۔۔یا ان کو ڈال دو بھٹی میں کہ پتہ اِن کےہمنوائوں کوراکھ ہونا کیا ہوتا ہیلیکن خدارا! ان کو میرےساتھ مت دفنانا میری زمین کی کوکھ کو نا پاک مت کرنامیری مٹی خراب مت کرنا۔۔۔۔

0 comments:

Post a Comment